thaimat

Mamma lagade thaimat idag, och det var lika gott som alltid annars. Ida blev det fritterade ägg med köttfärs som var kryddad lite sött och surt, och torkad lök till, sen en annan lite mildare gryta också god. Sen en annan kyckling stek, sjukt gott faktiskt.
Just nu sitter jag och Hampus och kollar på barnvagnar, han sitter hemma såklart och jag hemma hos mig. Vi ska försöka få tag i en bra och billig, och vi har hittat ett par stycken. Men får se om de verkligen är så bra som de ser ut på bilderna. Hampus ringer efter en nu så vi får vänta och höra på svar om den är kvar eller inte. Nu ska jag städa undan i köket lite, sen bloggar jag mer.
PUSS OCH KRAM!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0