tittar på flygbiljetter

Just nu ligger jag inne i min mammas rum med datorn och tittar efter några billiga flygbiljetter. Det finns ju billiga, men det är sjuka tider man får vänta på flygplatsen då. Som sist typ, vänta ett helt dygn bara för att få komma till köpenhamn igen, jag menar hur jävla kul är det? Och sen ni när vi har en liten så kanske det inte är så jävla smart att åka någonstans med typ mer än 24 timmars vänte tid. Ja, ni förstår. Tittar efter thailand resor, men samtidigt vill jag inte bara till Thailand, jag vill till något annats ställe som jag inte varit på. Men jag vet inte var:s. Någon som har något förslag på vart man kan åka, och var man kan hitta bra och villiga biljetter?:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0