trötter

Kom hem från mammas kompis för en stund sedan. Har varit där hela kvällen och är verkligen trött nu. Jag vaknade sent idag, men att vara gravid tar min egnergi. Ialla fall åt jag inte kvällsmat förän vid kvart i tio på kvällen, alltså för en timme sedan ungefär. Trodde vi skulle hem tidigare så jag kunde äta hemma, men så var det icke. Så jag åt när de ändå stod och lagade köttfärssås och pasta, gott var det men lite starkt:).
Jane ringde, så jag har suttit och snackat med henne. Ibland behöver man snacka ut, inte bara om hur man mår utan om allt. Och ibland vill jag bara skära av k*ken på alla killar! Ibland tror vissa att vi tjejer är som h*ror fast vi tar inte betalt. Och ibland tror vissa att de kan få vad fan som helst, när fan de vill! Irriterad:s!
Aja, jag tog en bit kladdkaka nu precis, och nu ska jag lägga mig. Min bror sover hos mig inatt med, han ligger här bredvid och läser lite smått nu. Haha! Sov gott allesammans, hörs imorgon! God natt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0