Unstoppable



Ola Svensson - Unstoppable

Länge sedan jag lyssnade på hans låtar, så nu sitter jag och gör det.
Och jag hade nästan glömt hur sexig hans röst är med hans extremt snygga dialekt.
Just nu känner jag mig som en liten tjej som är helt galen i honom, och det är helt rätt. Jag försöker att inte bete mig som en liten tjej som älskar honom, som är galen i honom och kanske till och med kär i honom. Men jag kan fan inte låta bli. Han är så jävla grym rent ut sagt! Fler än jag som tycker det? Eller är jag ensam om det? För jag det gör mig absolut ingenting, jag trivs;)! Haha. Om en vecka står han på scen på Nya torg i Hörby och sjunger, och jag ska stå där med mitt bowlingklot och hoppa till hans låtar. Och känna mig så jävla tjock och trivas i det! Haha, jag är nog rätt störd. Eller det låter ialla fall så:thumbup:! Och så ska jag självklart köpa hans album med hans autograf och sen ska jag ha en ny bild på mig och honom också. Så är det bara! Har en sjukt gammal bild på mig och Ola, det var nog 2006 något den bilden togs, och gud som jag såg ut asså.
Jag har inte ens bilden på datorn, den ligger på den andra datorn som är rätt mycket i sönder. Men jag hittade en på min gammla bilddagbok, men där ser man bara Ola, jag står med ryggen vänd, min bror syns också. Det är fan 4 hela år sedan jag fotades tillsammans med honom, shiit. Tiden bara rinner iväg, jag hänger fan inte med. Fler än jag som inte gör det?
Aja, hur som helst så ska mitt löshår åka bort nu, ska ha kort hår. Och efter förlossningen så ska jag färga mitt hår ljust igen. Kanske inte riktigt blont men ljusbrunt med ljusa slingor i.
Ska be mamma hjälpa mig ta bort alla löshår ikväll om hon orkar. Annars får jag vänta tills hon orkar.
Nu ska jag skita, ha det bra!♥


Ola efter idol var över. Då han släppte sitt första album,
jag som mini, min bror som ännu mer mini, och Ola var också rätt liten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0