usch usch

Nu är vi tillbaka från tandläkarbesöket. Det tog ca 45 minuter, i och med han var tvungen att få bedövning. Så man fick vänta några minuter för att bedövningen skulle värka och så man kunde känna av den.
Det gick hur bra som helst, det var väl bara bedövningen som fick honom skräckslagen! Usch, vad hemskt det var att se på, det var hemsk att se att han var tvungen att ligga där med tårarna rinnandes ner för kinden och att veta att jag inte kunde göra någonting åt saken.. Jag höll i hans hand så han fick trycka och knipa på den, men han var ledsen ändå. Jag själv har aldrig dragit av en tand så jag vet inte hur det känns. Jag har heller aldrig fått bedövning så kunde inte säga till honom att det är "lugnt" , för det är det ju inte. Men han hade dragit av en tand tidigare och tyckte bara at bedövningen gjorde ont, och det tyckte han denna gången också. Det var ialla fall en hemsk syn att se de plåga honom sådär. Sprutorna tog så sjukt lång tid, och så tog de två stycken. Jäkla torty egentligen! Men han var duktig. Just nu kan han knappt snacka, eller jag kan knappt förstå ett enda ord av det han säger ialla fall. Sen så blöder det så sjukt mycket, och han sitter med bomullstuss i munnen och tittar på tv just nu. Tycker synd om honom. Han fick även med sig sin tand hem som de drog av, gud så lång och stor den va. ALDRIG sett en tand i det perspektivet! Men nu har jag:). Kan ta en bild sen och visa er, men nu ska jag ta hand om min söta bror lite. Kanske ska jag få honom att vila också. Men det vill han inte!♥


jag älskar min bror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0