utbrott

Älsklingen har åkt hem nu. Så nu sitter jag här i min ensamhet och försöker fixa header till bloggen. Vi satt innan ikväll och gjorde fina header tillsammans, men när jag lägger upp den på bloggen så är där en vit kant som inte vill försvinna! Och jag vet inte hur man gör, och älsklingen försökte och försökte. Men jag fick utbrott och bad honom att sluta! Jag klarar inte av att hålla på med kodmallar, textskit och header och bilder jag får damp. Och felet är att jag får inte damp på mig själv bara utan på de andra som FÖRSÖKER att hjälpa till också!! Jag vet inte vad det är för fel på mig, men något är det ialla fall. Jag tror att den vita kanten är något som tillhör temat jag har. Men Hampus sa att han skulle försöka lista ut det nu när han kom hem, så han skulle sitta och pilla lite nu när han kom hem. Tack och lov! Han får lista ut hur mycket han vill så länge han inte är i närheten av mig när han listar ut det!
Hur som helst så har vi fixat skit snygg header bilder och så, men som sagt gick det inte. Så jag gjorde en ny header nu lite snabbt efter att Hampus åkt hem. Den får vara den "tillfälliga" sålänge!
Men jag ska visa de andra bilderna så får ni skriva vilken ni tycker är finast eller som blev bäst. Så blir det den jag kommer att ha som header sen när vi löst problemet;).


första som jag gjorde.

den andra som Hampus gjorde. (den som jag skulle ha som header egentligen om nu inte kanten hade varit ivägen!!!!)

tredje och sista bilden som jag gjorde. (denna fick bli den tillfälliga i och med kanten inte syns när det är vit bakgrund!)

Så, vilken tyckte ni blev bäst?


Kommentarer
Postat av: Cicci

jag tyckte alla tre blev jättefina, men den som Hampus gjorde tyckte jag vra finast! lite mer färg på det hela :D //cicci :)

2010-05-24 @ 19:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0