Ute en runda

Nu har jag kommit in från att ha varit ute en runda, tog Teddy med mig ut och gick till bankomaten och tog ut pengar till mamma som blev masserad under tiden. Gick sedan dit där hon blev masserad och gav henne pengarna och så lekte Teddy med en annan hund som också var där. De hade verkligen jätte kul tillsammans, men nu är Teddy helt död!! Bokstavligt talat då! Påvägen hemma så gick jag och mamma in om affären här nedan och köpte dricka, kakor och vars en glass. Jag tog såklart en Twister, det är så gott när det är varmt och fint väder ute. Men självklart skulle Teddy också ha, så jag gav halva till honom. Snäll jag är(a.
Har tagit lite bilder idag också, det var verkligen länge sedan jag gjorde det. Och det var väldigt länge sedan jag sminka mig och gjorde vid mig också, men har gjort det idag så ni får en bild på mitt ansikte också, woho. Sen får ni lite bilder från igår:).


Teddy ska alltid ha andras underkläder, och denna gången var det
min tur att drabbas!!!

Teddy igår när han sov. Fruktansvärt sött sover han♥

Teddy imorse, han ville så gärna ha mammas tröja så det fick han!

ännu en bild, stackars lillen!

Teddys lek-kompis!

& såhär ser jag ut idag. Känner mig mycket friskare när jag
gjort vid mig och så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0