vild kväll

Orkade fan inte äta upp min kebabrulle så den ligger här vid bordet bredvid min säng. Tänkte att jag kunde äta den imorgon till frukost(om det går, om den inte ruttnat!). Jag är för trött och för lat för att lägga den i kylen. Men hade ni varit mig hade ni förstått mina känslor vid det här laget. Idag har jag rört mig riktigt mycket, först så gick jag ju ÄNDA till Netto hem ifrån oss och det tog 30 minuter om inte mer. Och sen speciellt med lilla Teddy också. Usch ja! Sen så har jag ju gått runder ikväll på kulturkalaset vilket har tagit mina krafter. Och speciellt idag när det varit så varmt och så. Jag är helt slut! Vid de här laget brukar jag ALDRIG vara trött men just nu vill jag bara spy på min trötthet, shit!! Så trots att kebabrullen var sjukt god, så orka jag inte den. Vet inte om det är för att jag är trött eller för att den blev för stor. Men orka gjorde jag inte ialla fall.. Nu ska jag sova och drömma sött om min snygga OLA. Skämt och sido! Jag ska faktiskt drömma om min sexiga pojkvän som jag saknar!♥
God natt allesammans, vi hörs om några timmar igen, för klockan är nu prick 00.00. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0