02.14

ja, kom hem från mamma vid 00.00. Helt slut eter allt ljud ocg stimmet där. tja, mamma ville att vi skulle sleepa där men nej, jag orkade verkligen inte.
Lina hämtade vi upp påvägen. Och Hampus körde sedan och hämtade mela.
Så nu sitter de och spelar här. Jag känner mig lite sliten nu. Och sen har jag lite ångest för att jag ska upp tidigt och hjälpa mamma städa imorgon. Lova henne det. Lite taskigt och låta henne ta allt själv?!
Men annars helt övrigt så har kvällen varit kanon. Träffa massa kompisar till mamma som är så söta.(: ett PLUS till dem!
Halet sovet lite lite halvdant just nu. Hon har sovit rätt mycket idag så.
Annars? Bloggen ska bli bättre.
Längesen jag körde veckans blogg, ska göra det också.
Någon som vill vara med? Kommentera!
Och videobloggandet går ganska bra, men jag vill inte visa mig sådär fortfarande är lite osäker ännu.! Men det kommer att bli bättre.

Bilder från kvällen får ni imorgon okey?
Men ni kan få en bild på mitt fina hår sålänge som jag tog med camen! :)
Om vi inte hörs mer denna natten så hörs vi imorgon!

Puss och Kram♥


hampus lyckades att göra håret fint, efter alla om och men!
Och sen slängde jag på mig mammas spetsklänning.
eller jag fick den faktiskt. Och sen hade jag höga klackar till det.
Kallt som fan, men vill man vara fin får man lida pin? heter det inte så?
men fick ta mammas stövlar tillslut, för mina fötter led!!:/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0