10e november 2010

Hejsan alla bloggläsare!♥

bloggen har legat nere idag pga att jag varit med Denise hela dagen. Hon stack vid typ halv 4 eller något. Jag haar suttit och gjort naglar på mig själv, det blev gröna glitter tippar denna gången. Men dock så såg jag att det blev för blekt med glitter. Vilket innebär att jag inte tog tillräckligt mycket glitter så att man ser tipparna under, vilket inte är skitsnyggt. Men jag blev ändå nöjd. Jag menar jag har inte gått någon utbildning och kan ändå göra det så pass bra, så ja jag är nöjd!
Sen dekorera jag till det med guldigt glitter och drog typ lite linjer på ringfingrarna. Helt okej!

Nästa gång ska jag pröva ett annat sätt att sätta på glittret på. Får helt enkelt se hur det blir.

Hur som helst, igår gjorde jag Denise naglar, sen var hon kvar till typ halv 12 på kvällen. Vi hade det skoj. (:
Och hon valde ljuslila glitter, som blev bra. Faktiskt snyggt för att vara så ljus färg.

Nej, nu ska jag sätta igång med middagen. Så vi hörs senare. Så får ni bilder på naglarna jag gjort då.
Ha en toppen bra kväll. Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0