15e november 2010

Tjoohoo!♥

Hoppas allt är great med er. Med mig är det helt okety. Somnade med feber igår kväll, vaknade med ännu en förkylning och huvudvärk. Och inte en enda tablett har vi hemma heller. Tummen upp för hela slanten!
Haley och jag vaknade en gång vid 7 tiden och jag visste inte att Hampus hade åkt. Han hade nämligen inte sagt hejdå till mig. Han sa att han hade "glömt" det! Ofta, det skulle vem tro på?
Aja, skitsamma. Han försov sig väl som vanligt.

Okej, vad har jag att säga mer nu?
Jo, ska nog snart sätta igång med middagen också.
Blir potatisgratäng typ, fast med skinksås.
Det är faktiskt jävligt gott om jag får lov att säga det själv!
Mamma gjorde det dagen innan Haley kom ut, alltså då mina värkar höll på. Och jag har gått och förälskat mig i det också. Asch, nej detta inlägget kändes inte ens nödvändigt! Men skitsamma.

Vi hörs sen när jag har mer vettigt att säga! Kram♥


min sötnos när hon var sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0