18e november 2010

Hejsan sötnosar .

Hoppas att ni mår bra, jag mår toppen!:thumbup:
Och jag vet att jag bloggar sent om dagarna. Mitt första inlägg kommer inte upp förens typ 15-16 och det är sent jag vet, jag vet!
Jag ska skärpa mig, men ni ska också få ett videoinlägg där jag förklarar varför det blir så sent också. Och jag hoppas att ni förstår det.

Sen påtal om videoinlägg så har jag blivit mer lugn nu, och känner mig mer bekväm med att spela in ett videoinlägg. Fast dock tycker jag att det är jobbigt när Hampus är i närheten.
Han bloggar ju inte och läser inga bloggar, eller jo min följer han ibland.
Så han tycker att jag är rätt löjlig när jag ska fota allt och speciellt sitta och snacka med mig själv. Haha!

Tänkte ialla fall diska nu innan mathilda kommer. Men jag såg precis hur äcklig Hampus varit och slängt disktrasan bland disk och massa äckligt skit i vasken! Och tror ni att jag är sugen på att diska nu?
GUUUUD! Jag undrar hur länge till jag klarar av att bo med Hampus.
Han gör precis som han vill, han slänger kläder lite här och där. Tar fram saker och tar aldrig undan. Asså jag klarar inte av sånt här. Jag är inte pedantisk, men jag vill gärna ha det rent. Är det något fel på det?

Aja, hörs sen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0