1a november 2010

Hejsan bloggen.

Idag bloggar jag ovanligt tidigt och det kan ju bero på att jag vaknade väldigt tidigt till skillnad från alla andra dagar. När man har Haley som barn så kan man sova ganska så länge. Hon vaknar en gång vid 7 sen sover hon fram tills 12. Skönt! Men idag kom min bror så alla vaknade väl då. Lina och Kim sov ju här så de blev också väckta. Så de kom in till oss istället. Och sen så började vi käka en rejäl frukost. Gott som fan.

Hampus har också precis kommit hem. Han är lite dålig idag, krasslig liten pojk. Jag är ju rejält förkyld så jag har väl smittat honom.! Lite trist, men det kan ju inte jag hjälpa.

Hur som helst, idag blir det väl ta det lugnt och jag hoppas att posten kommer och att jag får mitt paket idag, annars blir jag ledsen i mitt öga.
Men nu ska jag titta lite bloggar, vi hörs sen!♥


Kommentarer
Postat av: Lina :)

Du! Jag börjar också känna mig lite halvkass.. slemig i halsen och snorig i näsan! :( du har nog smittat mig med. haha! <3

2010-11-03 @ 10:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0