20e november 2010

Hejsan! ♥

Hur är det? Jo det är fint. Tack för att ni frågar.
Nu håller jag på att fixa mig inför mammas fest. Full rulle hela morgonen. Fixade naglarna till Pia imorse och nu ska jag locka mitt hår. Eller hampus ska hjälpa mig(: Han är en jävel på det där asså. Typ bättre än mig. Okej, jag var tvungen att erkänna.
Hur som helst, har packat också. Och sen har jag sminkat mig också, så är klar med den nu. Men ska såklart fylla på lite till, det är ju trots allt paaaartyyyy!;)

Vad ska ni hitta på denna fina lördagen då?
Idag kommer bloggen garanterat att ligga nere, men så är det. Men jag lovar att jag ska blogga mycket mycket imorgon.
Men jag kan faktiskt bjuda på en video där Haley talar ut.
fortsättningen från den jag la ut igår kväll.. Visst är hon söt?(:

vi hörs genom min mobil. Ha en fin dag!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0