21a november 2010

Hejsan, vaknade egentligen för rätt längesedan men har inte orkat blogga. Fyfan vad trött jag va imorse då klockan ringde och jag fick ångest för att jag skulle upp och städa. Men vet ni vad? jag slapp det. jag sov vidare istället och skulle upp efter 15 minuter tänkte jag, men klockan var halv 11 och hampus bara ; may för fan klockan är inte 8. Du skulle hjälpa din mamma att städa.

Jag ringde mamma, men hon var hur glad som helst och blev inte sur. Honsa att hon fick hjälpa av hennes andra kompisar. Så snäll mamma jag har som skiter i vad jag lovat!♥

Nu ska vi strax in till eslöv och hämta haleys mat och madrassen som vi lämnade där igår.
Hur som helst, idag kommer blider upp, och sen kommer där ett nytt inlägg om mina naglar. gjorde nämligen nya på Lina precis. Skit snygga faktiskt!;) Så nöjd jag är med mig själv.

Nene, nu ska vi sticka!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0