22a november 2010

Hejhej bloggen♥.

Allt bra? med mig är det bra, sitter här och äter tacos resten från igår, mumms!
Varför är tacos alltid lika gott?
Hur som helst vaknade upp för inte så länge sedan. Haley har verkligen sovit som en stock hela natten och morgonen och förmiddagen! SHIIIT! Hon vaknade inte förens 12 första omgången;o! Annars brukar hon ju som sagt vakna vid 7 halv 8. Gud, jag blev rent chockad. Och efter flaskan sov hon vidare. Men herregud, trött eller?
Kanske är det vädret som gör henne trött?! Vem vet?

Hur som helst igår kväll fick jag bara för mig att jag skulle sova, så hann inte skriva ett "godnatt"-inlägg. Först var jag skit pigg, men sen så blev det en trött may som satt framför datorskärmen.
Väl i sängen, så ger Hampus mig lite massage. Så jäkla skönt vill jag lova!
Men fy i satan i gatan vad jag har inte mellan kotorna där jag fick ryggmärgsbedövningen.!
Och Hampus sa att där var ett litet ärr också, så blev jag lite så där fundersam!
Men han sa att nålen var rätt så rejäl. Alltså tjock! Jaha, trevligt där ju!

Jaha, vad mer har jag att berätta?
Jo, att idag börjar bloggen att förändras! Kommer bli mer uppdatering. Mins ett videoinlägg om dagen, tips, lite mer dagens outfit, veckans blogg osv. Håll ut! Det kommer att bli ändringar nu!(:

Men nu har jag inte direkt mer att berätta, så vi hörs senare! Puss och kram och ha en bra dag!♥


bjuder på en bild på mig och syrran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0