24e november 2010

Goooodmorgoon må jagväl säga.

Klockan är knappt 06.20. Shit pomfrit! Haha, är hos mammas, sover på en madrass, har ont i halsen, madrassen är obekväm så förklarar de varför jag är uppe så farligt tidigt?
Men jag är faktiskt inte så farligt trött om man säger så. Hampus stack till jobbet för en liten stund sedan. Usch, snöar ute! Men sa åt honom att köra försiktigt. För han är ju gärna den som leker sig fram i trafiken. Typiskt!

Partyt igår var roligt. Beställde inte mycket, men det gick på rätt mycket ändå.
Ja, ni kommer att få bilder på det sen när jag fått grejerna.
Sen snacka jag och mamma om att köpa en systemkamera, jag vill ju så gärna ha det. Så ja, kanske nu i veckan. Vill ha det innan dopet ju. Får se! Julklappar och allt sånt är ju på gång just nu. Men kanske har jag tur, kanske är mamma jätte snäll! Vem vet, mamma är en jävel nu förtiden på att vara generös!

Aja, ikväll blir det barnklädesparty om jag minns rätt. Ska bli rätt trevligt!
Allting är roligt när det gäller barn saker. För allt är så smått och sött!
Idag kommer uppdateringen att vara bättre det lovar jag er!
men vi hörs senare,  pusss och kraaam!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0