25e november 2010

Hejhopp!

Bloggen har varit seg idag, jag vet! Men jag är sjuk, ont i halsen, feber och så jävla förkyld. Imorse kom jag aldrig iväg till kristianstad. Typsikt!
Hur som helst, nu står skinkfrestelsen i ugnen. Gott! Blivit det rätt ofta nu, men vafan alla tycker ju om det.
Sen när vi ätit och sånt ska vi till eslöv, ska fixa mammas naglar och sen ska vi handla lite.
Syrran ringde innan och fråga vad vi ville ha i julklapp.

Jag väntar bara på att sakerna som jag beställt från jultidningarna ska komma, för där är typ alla julklappar som jag beställt. Sen så ska jag fixa lite julklappar utöver det också.
Snart är allt fixat, och saker till Haley är också fixade. Det blev ju kläder, sen så funderar jag på en större skötväska.
Eller kanske kan hon få pengar till resan i och med vi ska till thailand, där är ju rätt mycket för bebisar också. Eller så får hon pengar som vi sparar till henne som hon kanske har användning av när hon blir större.
Men en skötväska lät jäkligt bra, i och med vi ska till thailand så vill jag ha en och samma väska!

Men men, vi hörs mer sen. Måste kolla maten! Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0