26e november 2010

God förmiddag/eftermiddag!♥
Jag vet inte riktigt vad det är just nu.

Hur som helst natten har varit lång och jobbig! Väldigt jobbig.
Gick och la mig med 38,6 graders feber och genast trodde jag att jag skulle dö. Huvudet höll på att sprängas och näsan ville inte andas, hampus la där och snarka och gud vad lack jag blev!
Haley somna lätt inatt. Tur var det!

Jag mår bättre nu men jag är fortfarande inte helt hundra.
Varit ute med Teddy som är här, men jag kunde inte går en lång runda med honom då han är helt galen i snön!
Håller på att köra Haleys tvätt nu också!
Gud jag känner mig flitig idag. Jag kan om jag vill, men ibland har jag inte själv disiplin.
Hur som helst sitter här och käkar skinfrestelsen från igår med kiviks päron dricka! Svårt att få i mig mat just nu då jag har ont i halsen! Men men.

Fick en kommentar där det löd typ såhär; det finns något som heter fila så att det inte blir så klumpigt och slarvigt. du har inte filat därför syns tippen!

Alltså på naglarna jag la upp igår som var på mathildas. Jag skrev tydligt att det syntes på bilden men inte i VERKLIGHETEN! Sen kan man inte fila så mycket att tippen lossnar!
Blixten är ganska skarp på min iphone men som ni ser så syntes inte tipparna på de andra naglarna!!
och sen har jag inte gått en endaste utbildning så jag är nöjd med det jag lärt mig;)

Aja skitsamma. Nu ska jag fan käka!

Bjuder på några nya bilder!


Haley & sin mormor

en suddig bild på dotter och mamma!

såhär ser den lilla teddy ut nu, stor har han blivit och busig!



Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-11-26 @ 14:31:47
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0