28e november 2010

jag får ångest asså.
jag är vaken, jag tvingade mig upp för att fixa en nagel som hade lossnat på kunden jag hade igår.
hon skulle komma 11, och nu är klockan det, så ser jag mobilen! Hon hade skickat sms och sa att hon inte kundew komma vid den här tiden. Nej, men kul ju.
såhär sitter jag, trött som jag är för att vi la oss vid 4. vårt eget fel.
men men, nu får jag kämpa för att hålla ögonen öppna, men det ska väl gå? eller?

Lina och Mela är här, vi var ju hos honom igår i Lund och det var ytterst trevligt. Sen skulle vi egentligen sova där, men vi har ju Teddy här så vi fick åka hem, men de följde med. Innan vi körde mot Löberöd var det in om hemmakväll först. Naajs!
Sen då? jo, hem titta filmer. mysigt!

aja, idag ska vi städa, damma lite, plocka undan och umgås som människor.
kanske in och köpa lite saker inför dopet också. eller? Nej vi får se.

men ni får ha det bra sålänge så hörs vi senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0