29e november 2010

GOD TIDIG MORGON!

Jag vet seriöst inte vad jag gör uppe nu?! Haley sover, mela och hampus sover och lina sover! Men vad gör jag? är uppe klockna 07.15? är detta sant? -Ja, tyvärr så är det jävligt sant!
Förresten Teddy sover också.
FAAAAN, jag kan inte somna om nu när jag varit uppe och gett Haley flaskan. FAN FAN FAN!

Men men, då blir dagen mycket längre och då hinner jag med allt jag ska göra. Men dock så ska här STÄDAS, men det kan jag ju inte syssla med nu? Eller ska jag börja plocka undan och väcka resten av huset? Låter super!;)
Killarna valde att sitta uppe och spela hela natten och druckit en massa energi drickor. Dock mina! Snällt!
Aja, hampus ska få betala tillbaka dem och sen så är det hans tur att ta Haley, då jag tog henne inatt för att han skulle spela. Dessa killar asså!
Jag blir tokig på alla jävla spel som släpps och alla jävla aparater!
Hampus kommer aldrig växa upp från spel, ALDRIG!
Och jag tycker det är så jävla irriterande. Visst okey om man spelar då och då, men nu har det varit varje dag de senaste veckan och det är fan inte okey. Då han faktiskt har en familj också. Och sen har han blivit en ren f*tta bara för att jag bett honom sluta spela och går runt och skriker på mig heeeeeeela tiden och säger att jag inte gör något! Nej, tro fan det va?
Varför ska jag springa runt som en höns och städa när han kan sitta och relaxa liksom? ALDRIG!
Kommer aldrig bli en hemmafru åt någon, kommer aldrig bli en slav åt någon, så är det och kommer alltid att vara!
Ok, jag skrev nog detta nu för att jag är arg för att han kan sova och inte jag! Men det är så det faktiskt är som jag skrivit. Men jag ska inte vara arg på honom, men det finns ändå grääääääänser!

Aja, vi hörs väl senare, kommer nog bli en hel del inlägg då jag är vaken såhär tidigt och inte har något och göra:)

Men ha en toppen bra dag, och kom säkert fram till jobb/skola nu! Puss och kram


en bild på mig sen mammas fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0