2a november 2010

Attans också, bloggen har fått lida nu de senaste dagarna. Och jag är super ledsen för det!
Det har varot mycket nu den senaste tiden, och sen har Lina och Kim sovit över nu två nätter, vilket varit trevligt så jag har ju hellre velat tillbringa tiden tillsammans med dem och umgås. Istället för att sitta vid datorn. Men jag måste erkänna att jag faktiskt saknat bloggen rejält! Men nu har Lina och Kim gått hem igen och det är bara jag, Haley, min bror, Teddy och lille kisen som ännu inte fått ett ordentligt namn. Hampus har nu fått sin efterlängtade katt. Jag är inte så glad för katter, med tanken på att jag är rätt känslig för kattpäls, men jag ger det ett försök i och med hampus är så förtjust i katter.(:

Ialla fall, mitt nagelpaket har kommit nu, men hitta inte Hampus pass, så jag fick helt enkelt vänta, så irriterad jag var asså! Eller är för det!
Men skitsamma, Hampus sluta tydligen rätt tidigt idag, de skulle bara måla linjer och sånt. Sen så var de klara. För er som inte visste så jobbar Hampus med att lägga asfalt. Så det jag menar med linjer är ju linjerna på vägarna?!

Aja, sen så efter han kommit hem och fått i sig lite mat och hämtat ut mitt paket så ska vi dra vidare mot malmö, till syrran! Det ska bli trevligt! Inte så hemskt länge sedan jag träffa henne, men det var ändå ett tag sen. Så det ska bli super kul.
Och lägenheten har nu fått lite nya möbler och sånt, så nu har vi fyllt ut rätt mycket. Och så är här grejer överallt som vanligt. Jag hatar att se att det är fullt men vad ska jag göra? Jag orkar inte heller göra allt själv.
Men men, nu ska jag plocka undan lite ialla fall. Puss♥


en bild jannika tog i söndags. sötnosen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0