30e november 2010

Hejsan alla fina läsare!♥

Förlåt för min extremt dåliga uppdatering. Fy asså, jag måste skärpa mig. Och jag lovar att jag ska göra det också.
Idag har vi varit och lämnat Teddy, hämtat upp min bror och sen min mamma. Sen blev det NOVA. Ö&B först för lite papperstallrikar och sånt till dopet. Innan vi for till Eslöv för att hämta upp brossan så gick vi in om bagaren och beställde dop-tårtor. Spännande!

Jaha, väl på Nova så stack vi in om SIBA för att jag såg en systemkamera igår som det var ett erbjudande på. Dock kunde vi inte testa den, men den såg bra ut! Men mamma tyckte att jag lika bra kunde ta en bättre som var ett snäpp dyrare i och med jag nu skulle ha en systemkamera. Så tyckte hon att då kan det lika bra vara en rejäl! Kanske inte för 50 tusen eller så, men en som jag kan ha länge!
Snälla mamma köpte den till mig. Jag ska hjälpa till att betala en tusing själv eller något för att vi tog försäkring och ett ULTRA SD minneskort till.
Så det sa jag att jag själv kunde betala.

Ni ska få lite provsmak på bilderna. Dock var denna kameran inte på erbjudande annars hade vi fått med en digital fotoram. Men skit i det! Jag har en överfet kamera! Sen så köpte jag nya ska till Iphonen, var erbjudande. 3 för 199kr. Ska ge ett skal till syrran i julklapp:)

Och förresten jag och mamma var och hämtade ut våra kläder från Nelly idag, fy fan säger jag bara. Allting var s jävla snyggt! Allting var så jävla hett! Och så jävla sexigt! Men fy fan vad alla började skratta åt min första klänning jag satte på mig. Det var KENZA som var modell för den klänningen i somras och den satt så jävla bra på henne, men satt som en docka på mig. Haha, men sen när jag satte på mig mammas klackar blev det skit snyggt! Ialla fall gulligt(a)
Sen så tyckte Hampus att de andra två klänningarna var för porriga så de får jag inte ha på mig, men jag tyckte att de var snygga så jag kommer visst att ha dem på mig!;)

Aja, över till bilder nu! Hörs sen!♥



Haley med mamma♥


Haley med pappa♥


Haley♥


Kommentarer
Postat av: ellen ~

hon är så supersöt :D

2010-11-30 @ 23:58:33
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0