3e november 2010

Godmiddag typ? ♥

allt bra och har ni sovit gott? det har jag. Jag har typ varit helt död inatt. Sovit som en stock vill jag lova.!
Märkte inte ens att Hampus steg upp eller att Haley vaknade. Jag har ju inte sovit så bra de senaste nätterna med tanken på att jag faktiskt varit enormt förkyld.

Hade fått en kommentar av Lina (hampus syster) här på bloggen, där det stod att hon trodde jag hade smittat henne! Haha, ja det kan vara väldigt möjligt. Jag smittar alla i min omgivning och verkar aldrig sluta med det.
Jag har till och med smittat Haley igen!!! Även fast jag har försökt att inte smitta henne, men det är faktiskt rätt svårt att låta bli med tanken på att det är jag som tar hand om henne mest om dagarna..

Menmen, min syrra vill ta Haley idag, och det får hon lov. Undra om detta kommer att gå?;)
Undra om Haley kommer att vara snäll mot sin moster.
Ja, vi får helt enkelt se.!

Nu ska jag läsa lite bloggar, och gå igenom kommentaren snabbt!

Ha en bra dag, så hörs vi senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0