8e november 2010

Fan vad bloggen har legat nere denna helgen. eller egentligen den närmsta tiden! Jag ber om ursäkt så mycket.
Det har varit mycket nu den senaste tiden! Kanske för mycket?!
Hur som helst gör en kort sammanfattning om hela helgen. Tar dag för dag.!

Fredag- kim och lina kom upp hit på förmiddagen, jag fixade naglar på båda två. Fint blev det. (bilder på det kommer.) vi hade en mys kväll, med lips, lite snacka och annat skoj. Ponne och Anton kom också ut en runda. Och det var trevligt! Kim och lina sov sedan över här.

Lördag- kim och lina vaknade upp här. vi började dagen med att städa. Fest på kvällen. Andy och davve kom under eftermiddag och vi käka tillsammans på kvällen, öven kim och lina åt med oss. Mysigt! Sen var det bara att festa järnet. Hampus spydde, full blev han. De flesta var ganska på det. Andy torka upp spyor efter hampus. Corre sov här och vi var vakna till 8 på morgonen. Låter härligt?

Söndag- trött trött och ännu mer trött!

ja, sådär har min helg sett ut. njut av det.

Senare idag ska ni även få se bild på naglarna som jag gjorde på Kim. glömde fota linas. men kan visa det en annan dag.

vi hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0