9e november 2010

Godmiddag ♥

hoppas att allt är bra med er. jag mår helt okej denna dag!
vaknade rätt sent idag. Haley med! Hon vaknde första gången kl 8, eller ja lite över.
Annars brukar hon vakna när Hampus sticker.
Sen somna lillan om till typ kvart i 12. Då jag också vakna. Usch, fan vad vi kan sova.
Jag kan säga så mycket som att det känns i kroppen när man har barn.
Innan när man inte hade barn så kunde man ju stiga upp lite när som (om man inte gick i skolan såklart!)
Nu så är det ju chefen lilla som bestämmer. Det är underbart med barn, men man blir utmattad.
Men det får man väl ta?

Hur som helst senare idag kommer Denise hit, jag ska fixa hennes naglar. Ska bli skoj!
Hon ska ha fransk manikyr med glitter tippar. Får väl se vilket glitter hon väljer.
Men jag är säker på att alla färger på glitter blir fint. Jag har inte prövat alla ännu, men jag får väl göra det nån gång.
Hur som helst så stor det ostsnitzel i ugnen tillsammans med potatis bullar. Sjukt gott!
Det fick bli en lunch istället för frukost! Låter bra.

Idag händer nog inte så mycket mer. Ni får se en bild sen på naglarna. Så oroa er inte.

Nu ska jag kolla min mat. Ha en toppen bra dag!♥


jag just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0