allt har varit knasigt!

den senaste tiden har allting varit knasigt"/
jag skyller inte ifrån mig för det är jag om någon som ställt till med det.
jag är bara så ledsen, och ångrar det jag gjort. Eller ångrar gör jag inte, för nu har jag fått lära mig en sak.
man lär sig utav sina misstag, är det inte så?

Hur som helst har jag mått dåligt den senaste veckan.
jag vill knappt tänka på det.
jag har varit trött och valt att spendera halva dagen i sängen för att inte behöva tänka så mycket.
jag har inte velat äta ordentligt för att jag inte har någon lust.
jag har knappt bloggat för att det påminner mig om så mycket.
jag har bara velat vara för mig själv, och ha en tystnad för att känna lugnet.
men ingenting har funkat, men nu måste jag ta tag i mitt liv.

Det är fler än jag som mår dåligt, de jag sårat. Så varför ska jag sitta och tycka synd om mig själv?
när det finns andra som mår värre än mig.
Jag ska försöka ta en dag i taget och släppa detta nu, bearbeta bort det, men det kommer att bli svårt.
jag går och bär en stor klump i min mage varje dag, och det driver mig till vansinne.
men vad ska jag göra? skylla ifrån mig vilket inte går?! skulle inte tro det va!

Jag känner inte igen mig själv längre. Jag vet inte vilken människa jag blivit.
jag är så jävla rädd hela tiden, rädd för något jag inte vet vad!
Jag är ledsen och bryter ihop för minsta lilla och jag kan inte höra något som jag gjort fel.
Grejen är att jag vet att jag gjort fel, men klarar inte av att någon ska nämna det! Klarar inte av att höra att det jag gjort är fel, klarar inte av att höra att jag säger fel!
Jag är en svagpunkt just nu. Jag har aldrig kännt mig så svag förut. Jag har heller aldrig haft denna känslan förut. Men jag antar att det är det jag förtjänar, med tanken på vad jag gjort!

Jag får försöka svälja en smula i taget, och försöka hitta tillbaka till mig själv och kämpa vidare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0