barnklädes party

Jag har precis kommit hem från barnklädespartyt som var rolig. Köpte med mig en massa kläder till lillan som hon ska få i julklapp, valde storlekar större utöver det som hon har nu. Hon kommer ju ändå växa och sen så var det en massa fina saker. Kanske inget speciellt sådär, men fint var det ialla fall.
Kommer ett videoinlägg sen vad jag köpt.
Jag kan väl passa på att tacka alla som gjorde kvällen, speciellt Anna och Marie.

Nu ska jag kränga pringels och dricka coca! Vi hörs senare!♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

svar: jag kan tänka mig det... jag kommer gå upp som fan sen! men jag är ändå halvvägs så de känns som om jag borde gått upp lite mer iallafall.

2010-11-24 @ 22:02:49
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Sofie

svar: ah okej! nej men jag bryr mig egentligen inte, inte på de sättet. för huvudsaken är att vår bebis mår bra=)

2010-11-24 @ 22:27:38
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0