bolognese baguetter

kom hem från mamma typ för en liten stund sedan.
har tvättat där och handlat mat. och sen köpte vi även julkalenderpåsar som vi ska lägga små presenter i och som vi ska dra varje dag. Jag har lagt i lite i 3 påsar nu, sen är det mammas och nicks tur att lägga i lite.

Just nu har jag bolognes baguetter i ugnen, är faktiskt hungrig, även fast jag åt mat.
men jag har mina perioder. Tjockis som man är!
Sen fixade jag mammas naglar innan, fint blev det och jag fick göra precis som jag själv ville.
Ni ska få bilder på det också. Sen kommer även ett videoinlägg in snart.
Hoppas ni njuter av mina videosar!;)

Aja, nåt mer att säga? mycket snö ute kanske? men mysigt och kallt.
näsan rinner, huvudet sprängs snart, feber och halsont! Najs!

Nej, nu ska jag kolla ugnen! hörs sen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0