Dagens fråga


vad är de du har gjort för misstag?

Svar: jag förstår att ni undrar vad det är jag gjort. Och jag önska att jag hade mod till att berätta det för er. Men jag känner inte att jag har de modet till att öpnna mig så mycket.
Jag öppnar mig rätt mycket här i bloggen, jag berättar för det mesta allting som rör i mitt huvud.
Men jag känner att denna saker vill jag hålla hemlig. Jag vill inte avslöja det här på bloggen och inte för någon annan heller. Jag tycker att detta kan vara min hemlighet. Men Hampus vet självklart det.
Jag hoppas att ni har förståelse för detta. Men jag öppnar mig redan rent för mycket här på bloggen, så jag ber bara att få hålla detta hemligt.
Jag vill inte påminnas om det heller för den delen.

Kom bara ihåg att fela är mänskligt, men att förlåta är gudomligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0