dålig uppdatering PUNKT

Ja, trots att jag vaknade tidigt så har uppdateringen legat lågt idag.
Fy satan ja. Mathilda stack vid 11, och jag sov vidare, så jävla trött jag va asså.
Inte van vid att vakna så tidigt.
men hur som helst kom hem från mamma för typ 1 timme sedan, läst lite bloggar och så.
snodde med mig mammas fina klänning eller vad man säger, ska ha den imorgon då mamma ska ha iflyttningsfest.
har ialla fall varit på NOVA och latchat runder. Köpte en försenad farsdag present till Hampus AXE paket. Sen köpte mamma ett jävla spel till honom som han tjatat på. Nu sitter han och spelar det och är glad på mamma.
Sen så över till något annat.
Haley är inte hemma. Hon är rymmt! Nej, hon är hos sin mormor. Mamma ville ha henne där inatt så jag kunde vila ut lite. Jag har varvat i högvarv de senaste veckorna. Jag har ont i magen och jag vet nog vad det är nu.
STRESS.SE!

Så inatt ska jag sova utan att oroa mig, sen imorgon vid 11 kommer hampus mamma så ska jag laga hennes naglar. sen så ska jag göra vid mig och sticka till mamma och hjälpa till. så imorgon är bloggen nere. tror jag om jag inte mobilbloggar.
Men vi får se.
nu ska jag snart sova. men jag ska bjuda på en video som haley spelade in igår.(:

SOV GOTT OCH DRÖM FINA DRÖMMAR!♥





Kommentarer
Postat av: Sofie

svar: ja precis! hehe men söta blir dem.

ja jag håller med dig. men köpa lite av varje så att man har iallafall och sen åka och handla efter förlossningen när man vet hur stor bebben är=) tack för ditt svar! snällt att så många vill komma med tips och råd!

2010-11-20 @ 11:46:13
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0