depp dag


idag är en sådan dag jag bara vill gråta och det har jag gjort.
titta först på gamla avsnitt av 16 and pragnent där de adopterade bort sitt barn. jag grät!
jag hade aldrig kunnat göra något sådant.
tänk att man själv gått runt och burit på sitt barn i 9 månader, sen krystat ut den från sin egen f'tta.
sen ska man lämna bort den till helt okända personer.
tänk att se sitt eget barn åka ifrån en med någon annan.
jag hade aldrig haft mage till att göra sånt. men jag tycker att personer i sig är starka som klarar av sånt.
vet man nu att man inte är redo men inte vill göra abort så är man en stark människa som väljer det bästa för sitt barn. men jag ville göra det bästa av saken. Haley kunde haft det bättre, men jag tror hon är nöjd med det hon har. hon har mat, hon har kläder, hon har blöjor och hon har föräldrar och nära som bryr sig och älskar henne!

okey, det var inte det jag skulle skriva om.
utan idag är en sådan dag jag blickar tillbaka och saknar massor av det gamla. trots att jag är lycklig över det jag idag har så kan man sakna.
jag saknar min morfar som allra mest.
han borde finnas vid det här laget, om gud bara var på hans sida och kunde hjälpa honom.
varför skulle han ta en sådan fin människa ifrån oss?
varför lät ingen honon leva tillsammans med oss.
jag saknar honom så oerhört mycket.
jag vill bara träffa honom och krama honom!
jag ångrar än idag att jag inte åkte med och sa hejdå till honom en sista gång.
varför var jag så feg och svag på den tiden.
men jag vet också om att hade jag sett honom i de skicket han var i så hade jag aldrig fått bort den synen.

och jag saknar också min gamla familj, jag saknar när det var som bäst. att allting bara blivit ett helvete är det ju inget tvekan om. det har blivit något bra i det dåliga. men jag saknar när vi var en familj.
när alla satt och åt middag tillsammans, när man satt och titta på tv tillsammans och när vi hittade på saker varje helg. jag saknar det! trots att jag vet vems fel det är.

men idag är en depp dag då jag tänker tillbaka och saknar det som varit!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0