ESLÖV

Sitter i Eslöv och letar efter dopklänningar på nelly.com tillsammans med mammsen. Mysigt!
Men jag har ännu inte hittat någon fin, eller jo har jag men priset på dom ligger typ runt 1000-2000kr. Lagom va?
Nej, skulle inte tro det! Då skulle jag hellre sparat pengarna till thailand så att jag kan slänga ner typ 10 olika klänningar i resväskan för dem pengarna och sedan kanske några klackisar också!
Eller så hade jag köpt en helt ny gaderob till lilla Haley med massor av märkes skor!

Eller nej, thailand låter bättre. Hur som helst blev MC idag. Jag har varit trött och slö hela dagen. Och imorgon ska jag på mamma gruppen. Klockan 10.30 till 12.00. Tror jag!
Men det ska bli kul, har ju kommit massor med hinder ivägen förr. Första gången hade Haley maginfluensa, andra gången var jag dålig. Nu tredje gången är det felfritt hoppas jag!(:

Men men, ska väl snart hem då. Så vi lär höras där ifrån! Ha det bra så länge och sköt om er♥


saknar de tiderna .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0