facelook+bildbomb


dubbelhaka, ser uppstoppad ut ;)








bildbomb + facelook. en bra kombination det där!
Det var ju inte direkt mening att vi skulle sleepa här inatt, men det blev ju så trots allt.
Så jag hade ju inte med mitt smink, så idag fick jag låna min syrras smink.
Hon har ju inte alls likadant som mig, kanske förklarar hur jag ser ut.
Blev bara en likadan foundation som jag har, sen inget puder, utan bara extra rött rouge som faktiskt är sjukt snyggt, men hade varit snyggare med lite solpuder under. Sen en hyfsat bra mascara. Sen lite silvrigt eyeliner glitter. Och en enkel vit/rosa ögonskugga. Det blev ändå en rätt bra facelook.

Jag glömde att jag hade foundation på händerna, så drar jag mitt vita linne. Tror ni att det blev fläckar? Ja, inte så farligt mycket heller?! SUPER MAY!
Aja, njut av bilderna. Och jag hoppas att Hampus slutar snart.
Får se om syrran klarar av Haley idag. Annars hänger Haley med hem. (:

men ha en fortsatt bra dag sålänge!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0