fars dag

Idag är det farsdag och jag vaknade sent, så Hampus tog Haley. Även fast det egentligen borde vara han som vila sig och sov skönt. Det är ju farsdag, jag måste ju vara snäll mot honom då. Men det var tvärtom. Jag var helt slut imorse när Hampus vaknade.

Haley firar sin farsdag tillsammans med pappa för första gången. SKOJ!

Ialla fall direkt när jag steg upp så fick jag slänga på mig kläderna och sminket. Det har varit fest i thai tempelt i eslöv hela dagen idag. SKOJ! Så länge sen och det var verkligen super roligt att träffa allt folk.
Mamma dansa, så fin hon var. Hampus har två suddiga bilder. Men skit i det.
Ni ska ialla fall få se dem senare när han lagt in dom på datorn.
Nu ska jag faktiskt vila mig, är helt slut! Och sen ska jag umgås med Hampus och Haley!
Vi hörs senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0