FÖRSTA ADVENT



Nu är vi hemma igen. Eller kom hem för typ en timme sen något. Det har varit en rolig kväll hos Mela.
Trevlig familj måste jag säga.
Påvägen hem så blev det ialla fall in om MC, för ingen av oss hade ätit mat, bara kakor! NICE!
Påvägen hem i bilen hade vi DR PHIL på besök, alltså MELA! HAHA, gissa hur det gick?
inte så bra, tjejer mot killar. Hur tänker dom egentligen frågar jag och Lina varandra. Men de undrar säkert samma sak om oss. Aja, nu är de i källaren och bygger en låda till högtalarna. TRAMS!
Haley tittar på tv själv och jag och Lina sitter här. Hon gör en julklappslista, precis som jag typ gjorde för ett tag sedan. Och dessutom i samma block.(:

Nej, imorgon ska vi julhandla och köpa det sista till dopet. Beställa tårta osv.
Ska väl bli skoj. Sen lämna Teddy då han ska till sin älskade Nickolas igen, bror! Som är min bror.

Nej nu ska vi lista ut lite julklappar. Hörs sen!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0