FRÅGA - ang. julklappar


Idag är det jag som ställer en dagens fråga!
Snälla hjälp mig!


Vad kan man köpa för julklappar till en 4 månaders gammal bebis?

jag menar de förstår typ ingenting i den åldern, de uppskattar ingenting de får för att de inte vet vad det är.
så vad kan man då köpa till dem som dem ha användning för? som man inte redan har förstås!
jag menar, lönt att gå och köpa leksaker när hon ändå inte vet vad det är och hur man ska göra för att det ska göra någon nytta?! Så hjälp mig vad kan man köpa som man inte redan har till dessa små?



Babygym- haley har ännu inte ett babygym, men innan julafton så är ju hennes dop och jag har bett mamma att köpa det. eller att jag vill ha ett sådant till haley. Så om hon köper det så behövs ju sedan inte den!

Gosedjur- haley har en massa som jag köpt och sen som jag vunnit! Så det räcker!

Mobil- har hon heller ingen. men det ska vi fixa till henne av de pengar hon fått av mammas kompisar.



Så ja vad kan man köpa?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0