från och med nu..

..kommer jag att vara mer aktiv i bloggen.
Sen kommer jag att hitta på lite andra roliga grejer också. Inte bara skriva en massa text om dagen eller vad jag gör och så. Utan bilder, mycket mer bilder. Sen hiss och diss. (ska ialla fall försöka att komma ihåg det)
Sen så ska jag försöka komma ihåg veckans blogg varje vecka! Men det kommer bli mycket roligiare om ni kommenterar och är med!
Kommer även att tipsa lite mer om saker, eller tipsa om det jag tycker om eller så.
Och sen Haley Anna Cartoon Hawbring ska jag också fortsätta med, LOVAR!

Håll ut, jag lovar att det blir bättre!

Tänkte göra helt nya kategorier till var och en. typ som outfit är en, shopping en osv..
men jag har ju redan en kategori där allt är blandat. och orkar inte lägga om dem eller sortera om dem.
så kommer trogligen att döpa den kategorin till "blandat". Om det går bra. så kör jag igång helt nytt med nya kategorier till var och en av de olika teman. Låter det inte bra?

Jo, vi kör faktiskt på det! Behöver en förändring här nu och sen kommer att video klippen att få en egen kategori också! NICCEE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0