HALEY 3 MÅANDER♥ (i förrigår)



I söndags blev Haley 3 månader. Tiden har verkligen gått så jävla fort.
Jag kan inte förstå det själv, från ena dagen ligga där på förlossningsavdelningen med en massa otäckta smärtor, till en annan dag då man har en helt fantastisk unge på 3 månader. Hur kan det komma sig?
Varför går tiden så fort? Jag vill att det ska gå fort men ändå inte. Jag vill alltid att hon ska vara såhär liten och kelen. Sen när hon kommer upp i tonåren kommer hon ju knappast ligga där i sängen med mig och låta mig krama om henne eller pussa på henne. Hon kommer säkerligen inte ens vilja vara med mig.
Men jag kommer aldrig att klandra henne för det, så jag varit kommer hon också och vara.
Men jag vill stanna tiden! Men det går ju inte.

Så istället ska jag utnyttja tiden tillsammans med henne. Jag ska utnyttja min mammaledighet och bara vara med henne! Hon är min fina skatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0