hampus tycker till

Hampus tycker att jag är sjukt löjlig när jag ska försöka videoblogga.
Och jag håller nog med honom till en viss del också.
Jag är så satans nervös och pirrig i hela kroppen. Är det normalt eller?

Hur som helst så kommer det upp ett videoinlägg senare.
Ni får helt enkelt titta noga, för det syns att jag är nervös.
Som sagt tycker jag inte alls om att spela in en massa videosar, med tanken på att jag hatar min röst inspelad och klarar inte av att lyssna på den.
Och sen så är jag rädd för jag sitter här och spelar in sen så är det typ flera stycken som sitter och tittar på mina videoinlägg utan att jag vet vem det är. Men det ska nog gå bra! (:

Vad tyckte ni om det första inlägget?(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0