hemma efter bio

nu är vi hemma efter en kväll på bio med en av de sjukaste och läskigaste filmerna i historian!
Okej, där överdrev jag lite kanske. Men vafan!
Jag har nog aldri sett någon läskigare och äckligare film.
Jag höllt på att gråta flera gånger. Stackars lilla barn, måste han få lida sådär. Stackars hund, måste hon bli skadad utan en enda anledning? Tusen frågor om varför varför i mitt huvud just nu.

Hur som helst, den var helt okej. men jag kommer aldrig mer att se en sådan film. Så är det bara.
Men maten var bra ialla fall. Blev thai buffe. Skit gott!

Nu ska vi skita i det. Dagen har varit bra ialla fall.

Hoppas att ni har haft det bra ialla fall.

nu ska jag sova ialla fall.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0