hiss eller diss



HISS

högklackat! Det är så jävla snyggt, det är sexigt och det är fint!
har fortfarande svårt att gå med för höga, men lagom höga är rätt okej! Alltså typ 8-10cm.
Kan bero på att jag faktiskt haft svårt med mina skorstorlekar när det kommer till klackar, även ballerina skor.
men nu har jag ändå tvingat mig själv att köpa massor med klackisar även fast de är stora!
Med lite suler går det alltid hem!
Nej, högklackat är så awesome!:thumbup:


så snygga!


lösögonfransar är också hiss! Så snyggt, så fint! gaaaah, hade lösögonfransar på mig för första gången igår, eller egentligen inte. hade det på fotograferingen i thailand också. Men igår valde jag att testa sätta på ögonfransar själv tillsammans med mamma, hur det nu gick ihopa! men det blev snyggt och så jävla bra.
mina ögonfransar är i självaverket skit korta! SUCK!


så snyggt och så enkelt när man kan det!

DISS

tidiga morgnar tar kol på mig så en fet diss där! men ibland kan det vara skönt att komma upp tidigt, men inte varje dag kanske. så nej, det blir ändå diss på tidiga morgnar!




så första gången på länge kör jag igång med hiss eller diss igen!
och det kommer en veckans blogg denna veckan också.
ni som vill vara med kommentera.
kommer göra nya kategorier också.
puss sålänge♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0