i malmö, hos syrran!

Är i malmö hos syrran, kanske ni redan visste. I och med jag skrev det innan idag.
Hur som helst, vi spelar super mario och syrran och bror har gjort äpplepaj, smaskens!;)
Haley dricker mjölk och killarna spelar på sina Iphone. Och tävlar om ett spel. (:

Vi blir här inatt, ska bli roligt. Och imorgon när vi kommer hem så ska jag hämta ut mitt paket direkt.! Fy vad jag längtar tills morgon dagen. Paketet skulle komma redan idag, men de på macken hitta inte paketet, och sa att de inte kommit. Medans jag hade snackat med företaget som jag beställt av och de sa att paketet redan kommit. Egentligen för flera dagar sedan, men posten hade inte skickat något till mig. "/ , löberöd, löberöd!

Aja, imorgon så! Och då ska de göras naglar.
Hur som helst, nu ska vi snart äta paj väl. Vi hörs senare då!♥


en gammal bild på mig sen i somras, då jag fortfarande var gravid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0