julklapps-tips

Julklappstips på G!

Till mamma, syskon, bästa vän så har kicks sjukt bra erbjudande.
De har färdiga presentboxar för rimlig pris och bra saker i boxarna också.
Om man inte har mycket pengar att lägga ner eller om man vill köpa mer än en grej så har kicks bra och billiga boxar. Tex. mascara, kajal, nagelack. Eller mascara och kajal.
Det är bra märken, märken som jag faktiskt själv använder och bra pris.!


Julask nr.1 165kr


Julask nr.2 169kr


Julask nr.3 199kr (nagelvård)


Till pappa, brödrar/bror, killkompis så har även kicks de bästa erbjudanden till ett väldigt bra pris.
Det är alltid mycket praktiskare att köpa en hel Julask istället för att köpta sakerna för sig.


Julask för honom nr.1 189kr


Julask för honom nr.2 249kr

Sådär nu har jag babblar klart ocg gett mina få tips.
men hoppas att ni får någon nytta av dem ialla fall.
jag kommer ialla fall att få nytta av det. många julaskar ska köpas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0