känns bra

även fast jag har ont i min mage, väldigt ont! Så känns allting så bra ändå.
Jag har vaknat på rätt sida och är gosig av mig! HAHA!
Just mu händer det rätt mycket, snart dop och dags att beställa sprit och köpa massa grejer.
Sen så måste vi ut med korten idag! Det är verkligen ett måste så enkelt är det bara.
Sen måste jag bestämma vad jag ska ha för kläder.
Har ju köpt en kavaj, men vad ska jag ha till den då? ett par trosor? eller kanske en bh?
Ja, det är mycket som jag behöver tänka på just nu.

Sen så måste jag skaffa en systemkamera innan vi sticker till Thailand också. Någon som säljer en billigt? eller vet ni någon sida man kan hitta en för ett rimligt pris?
Jag måste verkligen ha en. Kanske kan jag önska mig en av mamma i julklapp?(a)
Mamma är rätt generös och snäll av sig, så varför inte fjäska till sig en?:P
Nej, men vi får se.

just nu sitter jag och lyssnar på Kat Deluna - run the show
Nu vill jag ut och dansa!!!
Kan det bero på att låten peppar extremt mycket?


Lyssna och dansa! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

onoff har ganska billiga systemkameror :)

en del av dom. men sen beror det ju på vad man vill ha för märke också.

2010-11-17 @ 17:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0