en sammanfattning om dagen

Tänkte sammanfatta dagen lite kort om det nu går.

Vaknade sent, eller ja lagom tid men var fortfarande så jävla trött.
Sen vid 13 tiden kom Andy och Vicky, vi snacka lite och så.
Sen stack de igen vid typ 14.30, det var skönt att snacka med dem.
Sen efter att de stack så gick vi till ICA, sen vidare till hampus föräldrar.
Hampus pappa fyller 45 år idag, GRATTIS ANDERS!

Vi köpte med oss en ALADIN till honom, och kaka som vi fikade. Hampus mamma var där imot lite sjuker, stackare.
Får hoppas på att det går över snart.
Och förresten idag är det exakt 1 år sedan jag och Hampus var med i bilolyckan, precis utanför Löberöd.
Då vi var påväg in till Löberöd för att fira Hampus pappa som fyllde år förra året också, fast på en oturs dag.
Fredag den 13e. Låter bra?
När jag tänker tillbaka så gör det ont i mitt bröstkorg igen.
Kommer ihåg känslan exakt. Kommer ihåg hur jag kände mig och hur Hampus skrek mitt namn!
Han grät och jag fatta inte ens vad som hade hänt. Det enda jag kommer ihåg att jag kände en smäll och allt blev svart. Jag vakna upp och allting snurra och det gjorde så ont. Jag kunde inte andas normalt!
Ingen trodde att det hade gått så illa med mig, den enda som visste hur det kändes var jag.
Jag kommer ihåg att på kvällen när vi kom hem så skulle jag äta, men jag kunde inte.
Jag bröt ihopa för att det gjorde så ont! Jag grät och Hampus led med mig.

Nej, nu är det PH avsnitt hörs senare!♥


farfar & barnbarn. Söta♥

GRATTIS ÄNNU EN GÅNG ANDERS!(:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0