min nya kärlek♥

Jag har under en lång tid sökt efter en ny kärlek. Och jag tror att jag funnit den nu, jag tror att det kan vara den rätta för mig. Vill ni veta vad han heter? - CLEMENTIN! Det är hans namn.

Han är rund eller ja, kan vara lite orund också, och är orange och smakar sött/surt. Eller nej, han smakar clementin.
Gud, han kommer lagom till julen. Bara för att få oss att känna julkänslan och att julen faktiskt är påväg.
Åhh gosh! Han har blivit min räddning! Jag är så förälskad i dessa clementiner!
Smakar precis som de ska göra, helt jävla perfekta! FAN!

Både jag och Hampus kommer att bli dåliga i magen asså. Vi köpte en nätpåse med clementiner igår på ICA, och jag ljuger inte när jag säger att vi faktiskt tömde alla igår. Typ 5 kvar i påsen, som vi tämmer nu!
Vi kommer att bajsa surt! Synd att Haley inte får äta sånt, för hon hade älskat det! Hon hade ätit så många hennes mage kunnat ta imot, sen hade hon mått så dåligt och bajsat. Och låtit mig eller Hampus torka upp det.
Precis vad jag ser fram imot.

Nej, nu ska vi inte snacka om bajs! Det var ju clemisar vi snacka om. Aja, skitsamma. Jag måste byta min tröja kom jag på precis. Haley kräkte ner den för en stund sedan, så det luktar lite surt och ruttet just nu!
Om ni förstår vad jag menar. Jag kan väl garantera att alla mina läsare nån gång spytt. Så jag behöver inte förklara doften eller behöver jag?;)

Nej, vi hörs en omgång sen igen!♥


min nya kärlek♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0