mörk mörkt och ännu mer mörkt

fy fan så mörkt det kan vara asså. Redan vid halv 4 är det mörkt, så jävla mörkt!
Måste jag ens säga mer? Hatar att det är så jävla mörkt om dagarna, man blir så jäkla trött och deppig.
Kanske inte är så konstigt? Eller?!

Ikväll har vi iallafall varit hos mamma och tvättat, nu har vi nästan ingen tvätt kvar som behövs tvättas. Vi måste skärpa oss med tvätten nu. Vi tar tag i saker och ting rent för sällan. Samma alla jäkla kartonger..! Fan asså, det måste bli förändring nu! Vi tvättar typ när vi har ett par trosor/kalsonger kvar. Grejen är jag tycker det är roligt att tvätta, men jag är så rädd för källaren! Varför det är så vet jag faktiskt inte..!

Hur som helst, gjorde naglar på mamma. Tjänade små pengar, fast som också spelar roll!
Mamma hade naglarna sen förra gången jag byggde på dem på henne, så jag tog bara utväxten och sedan nytt glitter. Denna gången blev det lila. Sjukt snyggt!
Ni ska få bild på de sen. Men nu ska ni få bild på Haley! (:


växer hon eller?


hon är så fin så, min lilla ängel♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0