ny färg & header

ändrat lite på bloggen som ni kanske ser ganksa tydligt. valde en ny färg, en färg som jag verkligen tycker om!
tycker att brunt ät skit snyggt när man ska arbeta med bakgrunder, bilder och text. tror inte jag är ensam om det. men självklart gäller det att hitta den perfekta bruna färgen annars kan det bli fel.

men jag gjorde en ny header med en av de nyaste bilderna på och sen en lite mer text som förklarar min blogg och mig. en liten text under mitt namn fick det bli.
sen bakgrunden fick bli av samma färg, annnar blev det för mycket. testa en mörkare först men nej det var inte riktigt "perfek" , och sen ändrade jag rubriks - bakgrunden!
så ja, det blev bra tillslut. inget avancerat direkt!

vad tycker ni om den nya färgen och headern då?'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0