priser på naglar

Tänkte göra en pris-lista på naglarna som jag gör.
Jag har inte gått någon utbildning ännu, men i början av nästa år ska jag gå en kurs i thailand, det är en två dagars kurs. Tycker att det är rätt lagom. Men jag kan göra naglar även fast jag inte hållt på med det så länge, men intresset finns där.

PRIS-LISTA

Naturella 100:- (ingen färg på tipparna. verken vitt eller glitter!)
Fransk manikyr 120:- (vita tippar)
Fransk manikyr m. glitter tippar 120:- (istället för vita tippar så är det glitter i önskad färg! fast endast en glitterfärg!)
stenar, 3d stickers 5:-
glitter/färg 5:- (om man vill ha mer glitter i andra färger kostar det per glitter sen!)

Jag håller på med gelé och kommer eventuellt börja med akryl. Men det dröjer ett tag tills dess. Först vill jag gå utbildningen.

Vill ni ha era naglar fixade så kan ni nå mig på mitt mobil nummer (ni som känner mig och har det!) annars så kommentera i detta inlägget med er mailadress eller maila till mig på , [email protected]


kims naglar som jag fixade till henne i fredags.
blev rätt nöjd! men huvudsaken är att hon blev nöjd!
och det blev hon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0